Obserwatorzy

sobota, 6 lipca 2013

Podziękowanie :-)

 Witam Wszystkich odwiedzających mojego bloga..;-O. Ostatnio nie byłam wylewna co do pisania... miałam zepsutą  klawiature.... :-( nic nie mogłam napisac a jedynie kopiowałam słowa i litery z porzednich wpisów ...;-( ale już jest OK !!! Jakoś nie miałam siły , ochoty , czasu do naprawy ... :-( zresztą pracuje ostatnio cieżko ;-O...  jestem już  tak przemęczona , że padam na twarz po powrocie do domu.... i dzieci też mnie osaczaja jak wracam do domu to też kiepsko....

Moja kolekcja sie wciąż powieksza ...o nowe piekności niedługo też  zawita piękna panna ,ale nie chce jeszcze mówić o niej ..żeby nie zapeszyć ...jedynie co moge zdradzic to ,że jest przepiekną blondyną....ale zobaczymy jak dotrze !

Dziękuje bardzo za liczne...;-O odwiedziny i miłe słowa :-)
Pozdrawiam Wszystkich baaardzo serdecznie !!!

2 komentarze:

  1. Tesknie za Twoimi wpisami...i prezentacjami Twoich pieknych lalek....Czekam z niecierpliwoscia na Ta BLONDI:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachecam do poogladania nowych sesji mojej Anji Zarr....rozkreca sie lalunia:)

    OdpowiedzUsuń