Obserwatorzy

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Lalka Berenguer noworodek - Sliczny Murzynek chlopczyk ;-)

 Jakby mi bylo malo moich dzieci....;-0 to sprawilam sobie dzidziusia - Dla odmiany chlopczyka ..... :-DDD
Lalka od razu wpadla mi w oko.... pochodzi prosto  z goracej Hiszpanii . Ma 36 cm .Jest winylowa -ciezka i pachnie wanilia - ponoc ;-0  bo jeszcze jej nie mam - musze jeszcze na nia poczekac :-(

I co najwazniejsze ma zaznaczona plec :-DDD


Czyz nie jest slodki ten  bobasek ?













4 komentarze:

  1. No rzeczywiście, niesamowicie precyzyjnie wykonany. Gratuluję zakupu :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No, nie, nie wierzę! Ja tez obserwuje te lalkę na Allegro :-P Tylko ze ja dziewczynkę , hi, hi hi ale numer!
    Cudny jest ten bobasek , tylko cały czas sobie wmawiam po diabła mi bobasek , ale nadal obserwuje i rozważam ;-)

    Pozdrawiam Cię serdecznie Ewelinko :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi hi hi a to dobre - to sie ciesze.. Ja wole chlopakow dzidziusiow ...ze wzgledu na ptaszka ;-)))))))))))))))
    Zostaly juz chyba na all tylko dziewczynki z tego co wiem :-O

    Ja tez mialam takie mysli po co mi on ,ale jaednak za jakis czas przyjedzie bo jeszcze nie zaplacony :-(
    Pozdrawiam Cie rowniez baaaaardzo serdecznie Olu :-***

    OdpowiedzUsuń