Obserwatorzy

wtorek, 3 lipca 2012

INTEGRITY TOYS -Groove :-)

Po bardzo długim czasie .......wreszcie przyjechała lalka  -  której byłam bardzo ciekawa - Groove  od  INEGRITY... nie pomyliłam się co do niej bo jest wyjątkowa .... opalona , zadziorna .... zmysłowa  -  taka jak lubię ...;-) ma długie nogi do samego nieba .... jest cudowna - jak dla mnie.....:-D

After the very long time....... a doll finally arrived - which I was very interesting for - Groove from INEGRITY... I didn't make a mistake as for her because is exceptional.... tanned, obstreperous.... sensory - so how I like...; -) has long legs to very sky.... is beautiful - as for me.....: - D












A tak jej nóżki wyglądają od tyłu .......








5 komentarzy:

  1. Jest piękna!!!Też chciałam ją kupić raz ją widziałam na allegro...ale trochę się bałam ta osoba która sprzedawała miała mało komentarzy...i chyba miałam nosa bo za jakiś czas allegro zablokowało tego sprzedawcę...Nogi faktyczne wyglądają na bardzo długie :)Fantastyczne na ubranko i jej twarz jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez baaardzo mi sie podoba ;-)te zdjecia tak na szybko -w 5 min. po piaskownicy z dziecmi ...:-D Buciki ma jeszcze takie fajne w tym samym kolorku co pasek z wycietymi palcami...-sliczne !
      A co do sprzedawcy....:-)

      Pozdrawiam !
      Dzieki za odwiedziny .... zaraz tez odwiedze Meg13....:-D

      Usuń
    2. Musisz pokazać ją w całej okazałości jestem jej bardzo ciekawa :)
      Buty też pokaż mam hopla na punkcie butów ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. OK :-) POstaram się później zrobić pare fotek - jak ja mówie ,że jest boooska to tak jest :-DDDDDDDDD
      Ale Kochana jak będziesz miała na nią chrapke to daj znać - co do ceny to się możemy dogadać..... :-O !
      Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Piękna, nogi ma niesamowite.

    OdpowiedzUsuń